نهادهای انقلابی در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری فعالتر عمل کنند

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با در نظر گرفتن پتانسیل و ظرفیت استان در عرصه های مختلف شاهد حضور و سرمایه گذاری مناسب نهادهای انقلابی در آذربایجان غربی باشیم.

محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه بررسی تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سرمایه گذاری این ستاد در آذربایجان غربی که با حضور بنیاد برکت، هلدینگ کشاورزی و هلدینگ صنعتی و معدنی برگزار شد، گفت: 30 شرکت کشتیرانی در این زمینه فعال هستند. این استان و این ظرفیت می تواند به صورت مشارکتی برای افزایش ناوگان حمل و نقل و خودروهای یخچال دار در این استان استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی آذربایجان غربی و همسایگی آن با سه کشور خارجی، افزود: تجارت مرزی و مرزی یکی از عوامل مهم توسعه آذربایجان غربی و افزایش درآمد جمعیت این کشور است. استان

وی با اشاره به توانمندی های استان در تولید کشنده و تریلر کامیون تاکید کرد: با وجود واحدهای صنعتی بزرگ و تولید کشنده کامیون در استان، امکان تولید یخچال و کامیون های یخچال دار در این استان وجود دارد و این امر نیازمند زیرساخت ها است. “برای جوانان

معتمدیان با اشاره به اینکه بخش کشاورزی یکی دیگر از محرک های توسعه در استان است، ادامه داد: بخش کشاورزی یک مزیت بی نظیر برای استان است و محصول سیب محصولی استراتژیک در این استان محسوب می شود که ارزش افزوده از طریق فروش را نشان می دهد. برای کشاورزان مهم، دست نیافتنی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حضور فعال نهادهای انقلابی در استان برای سرمایه گذاری به ویژه در مناطق کم برخوردار استان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان غربی باشید.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *